haaa...ni gara2 pengaruh alam sekeliling la nih...
skang ni sume org main amik gambar sendiri jek...
pose sket..lentok2 kepala sket...moncong mulut sket...petik camera sendiri...
xcantik buang...amik semula..huhuhu
dan...dgn pengaruh itu...dak kecik ni pon dah pandai amik gambar sendiri u know...
sabor jek la...
ari tu aku nengok dia pegang hp..kekadang pegang camera...
dok sebut "nyum...nyum...."
apa menda la dia wat tuh....rupenyer amik gambar sendiri...huahua....bukan main lg...haishh

tengok tuh...pandangan depan...muncung2 mulut sebut "nyum"...hehe

ni plak gambar pandangan atas..hahaha

alamak kantoi...ibu amik gambar....ish..ish...

ibu xajar yer yang...ni mak menakan dia la nih..huhu..ye ker???

10 comments:

rosz said...

ala dh pandai dania nie...

iera said...

ahhaha..dari kecik lagi ibu die duk ajar ambk gambar..nnti dah besar leh jadi photografer yer dania..kakak iera booking dania jadi photographer dulu k.hahaha..comei..:)

eT said...

rosz:
haa..nnti leh la husna belajar ngan kakak dania...:p

iera:
xnyesal ke nak amik dania jd fotograper nih...hahaha

halizda said...

comelnya dia. dah pandai ambik gambar sendiri. itulah anak zaman sekarang dah pandai nak buat sendiri.

Jom le my GA. Saya memang menggalakkan anda masuk n kita boleh bertukar2 pandangan tentang anak2 kecil ni. sbb saya sekrang memang keje dengan anak yang berumur 1-4tahun.

ad said...

makin besar makin cerdik...macam2 perangai menghiburkan...

alinac lover said...

alalala..pndai dia..hehhe

misz FaTiN said...

sangat bijak..dania tiru ibu die la tue..huhu :)

eT said...

halizda:
suda join..hehe...kt blog ibu dania..:p

ad:
org utara cakap kelolo...(karenah)

alinac:
pandai mengajuk org...sabor je la...

faten:
hahaha..ibu dia pon belajar ngan dak kecik nih..:p

aKuLyNda said...

wah dania..seronok tgk keletah dia...hehhehe

eT said...

lynda:
hehe..dah besar ni macam2 la ragam..