hai sume...
nk cite pasal bila ayah saya jadi baby sitter...
korang penah x ayah korang jaga korang time ibu korang xder???
saya selalu tau...dan tiap2 itu la saya wat hal..hehe

mengikut jadual...ayah terpaksa menjaga dari 8am - 6pm
mari kite lihat apa yg berlaku...

time ni kol 9am-10am....
ayah bawak lepak kt kedai mamak...makan2..hhehe...nyum3...



time ni plak dah kol 11am-1pm lebih kurang...
ayah bawak p tgk show house...
tgk saya pakai tag ibu kaler oren...hehehe



dan bila kol 2pm ayah minta ibu balik umah...
time ni ibu break sampai kol 3pm...
time ibu sampai umah saya dah jerit2 nangis nk ibu....


ni gambar saya nak ibu time kecik....
gambar ari tu xder la plak...saya lupe nk pose..hehe
ibu...ibu p mana tinggal saya nih????

dan ptg itu ibu terpaksa ponteng kelas kerana ayah sudah keletihan melayan kerenah saya yg asik nk ibu jek...huhu...cian ayah....thanx ayah layan saya p jejalan....



3 comments:

miezaniera said...

suh la ayah bawak dtg umah kite..leh kite main sama2 kan kan

xoxo,
Qasrina

Atia Adina said...

hehehe...dania ni kemain rapat ngan ibu dia...atia tak kisah....sbb dia lebih rapat ngan ayah dia...


-ad-

eT said...

qasrina:
leh3...nnti soh mama awak masak byk2 yer..saya nk tompang..hehe

ad:
tu la dia...mmg susah nk berenggang ngan ibu...maklum la xdpt cium ketiak ibu sehari..xceria hari dak kecik nih..hehe