tgk la gambar tuh..pandai x saya jaga adik saya?
Kdg2 sambil lalu jek saya cuit pale adik..
Saya suka kaco adik saya ngah tido..
Saya nk kiss adik..nak cucuk mulut adik sbb ari tu tgk ibu letak tangan kat mulut adik tgk adik lapo ke x..huhu

yg pntg saya xkisah adik amik mamen saya..

Ibu kata,mamen adik punya skang nih..saya kene isap botol..
Tp bila nk tido malam..saya nk ibu..nk mamen..waaaa!!!!tragis..

3 comments:

Mrs. Asida said...

lorr sian.. kongsi jelah mamen tuh.. :)

cam ner akak nak jaga adik nih, akak pun dok isap puting lagi.. hehe

Ninie said...

ala siannya.. mcm mana kena tandem nursing.. tp dania dah 2thn.. dugaan kan.. anyway.. to dear dania, tahniah! sbb dah jdi kakak..

ibu dania..nanti snap gambo adik dania dekat skit.. aunty nak tgk budak comel tuh.. huhuhu

ummidaddy said...

dalila kate...samelah nnti..tak tau lar camne ummi nk buat nih...penin penin..bg jer lahh dua2 nenen...