anak ni makin besar makin pandai merajuk dan mengamuks...
ni la cth nyer...baru ni aku ada taklimat kolej dan ayah dia la terpaksa kelek dan menghiburkan hati dak kecik nih...
tp xtahan lama pon...kol 10pm dah ngamuk2...jerit2...sampai kt aku dgr...
cam bese aku minta diri nak balik tgk anak mengamuk...
bila aku balik dia diam la...
then, tiba time aku nk makan dia xbagi plak...
sibuk nk main nasi tuh...nk sepah2 kan...
bila aku xbagi main...then simpan nasi tu...mula la golek2 kt lantai....

tgk la tu...selak nangis golek2 nk main nasi...ish..ish...sabo je la dak nih....

7 comments:

roslina said...

amboi dania dh pandai majuk ek...

Atia Adina said...

ish ish ish....makin besar makin banyak perangai kan bebudak ni...atia selalunya ad malas nak layan kalo dia nangis...lama2 dia seyap sendiri....ayah dia jer rajin melayan....

-ad-

Lovely Bella said...

nih nape nak majuk2 nih.. habaq mai... hehehheeh :)

mak ngah said...

mcm ibu dia jgk la tu...

eT said...

ros:
bab majuk n ngamuks mmg pandai sgt..huhu

ad:
kadang2 xlayan gak...tp kang sakit telinga dia jerit2..hehe

bella:
mau main nasik....waaaaa...

mak ngah:
hehe...mana ada...:p

aKuLyNda said...

nak kene ader adik dania ni...hehhehehe

eT said...

haha..akan diusahakan...:p