ramai yg tegur pasal rambut dania pendek...
yer la..dah kene potong mmg la pendek...
tp bukan aku yg potong yer...
kalo ikutkan aku mmg sampai kebesar nk biar jek rambut dia panjang....
sape yg nk tengok...ni gambar latest dania aku amik ahad lepas...
masa ni singgah cheras nk mamam...huhu

pakai cekak...konon2 chumel...kasi senyum nampak gigi...

ni apa gaya pon xtau...good kot...:p

ok...jap jek pakai cekak tuh...xdernyer nk lekat kt kepala derrr.....

3 comments:

miezaniera said...

ni mesti pengasuh dia yg potong lagi ek..tebalik ngn pengasuh Qasrina, rambut dia dh pnjg berjela pn pengasuh dia siap pesan jgn potong..sungguh rajin dia membelai rambut si tembam tu ;D anywy dania tetap comel ;D

hAnis said...

dania ttp chumel la kak et.hehe...xpa2 t smpan bg panjang blik

army4war said...

mcm makin pendek jek aku tgok kekeke.. tp tak pe.. still kiut cam auntie mira dia kekeke...