time CNY ada cite pasal sambutan majlis berganda kt blog ibu...
makan2 simple2 jek...
kami adik beradik pon dah penuh umah....hehehe

ni nak tunjuk punya la susah2 ibu beli baju cantik2...
dania xmo pakai baju nih...

bila ibu pakaikan dia kata "beratt buuuu"
ye ker berat...xtau plak aku...dah tgk cantik kan...belasah je la....

pasni kene beli baju yg jenis cotton tu jek...senang kan....
meh layan gambar...

soh senyum...kene paksa tuh....

gimik jek...agaknyer kalo dibiar dak kecik ni potong kek sensorang apa la jadi kat rupe kek tu nnti yer...hehe

ni baru jek pakaikan baju tu btol2 tima nk potong kek...
tu nk nangis soh bukak baju...
paksa soh potong kek dulu...terus salin balik baju dia...huhu

birthday dania 22/2/2011...xlama dah nak masuk 2tahun... :)

6 comments:

~izan~ said...

alolo..baju berat ke dania? suruh ibu pakai hehe tp ibu lagi berat tu bawak baby lg bwk perot lg...=D

hepi besday in advance ye dania =D

Sarah Syazwani said...

happy besday...ko letak apa kt bj anak ko tu sampai berat..beso kott

hAnis said...

besar kek dania...

Ninie said...

ooo dania pun bulan 2 ke.. Zulaikha 12/2.. huhuu.. cepat je membesar anak2 ni kan.. pandai komplen psl baju dah yer.. pnadainya dia bergaya...

misz FaTiN said...

e'eh.. arini bezday daniakan?..
Happy bezday Dania..
comelnya dia.. ^_^

~izan~ said...

22hb kan dak tecik ni lahir..hehe...hepi besday dania.hadiah lmbt sket sbb auntie tak sempat pos hehe..jd kakak yg baik nanti tau =D!~