sejak ada adik nih..dania makin nakal..
tambah kt kampung ni...dia bebas keluar berjalan2...
bila tanya kakak p mana...jumpa kawan2 katanyer...
ok la...dah pandai berkawan...kalo x kt shah alam mana ada kawan...
umah pengasuh pon ada baby jek sorang...
ada jek wording yg dia belajar dari kawan2...dah p sekolah sok xtau la cane...
lg ramai kawan ada kan...

ni muka nk sesuatu tp xdpt...
senjatanyer xlain xbukan nangis la...kompem dapat lepas tuh...
tp kekadang ibu wat xtau jek...hehe

dia jumpa spek itam sape ntah dalam laci...
pelaga...aksi macho la sedas dua...sambil menunggang kete xder enjin...hehe

nak cite dak ni mmg banyak mende...sampai ibu xtau nk cite mana dulu...
layan kan je la kakak sorang ni ha...
dia wat peel tu..juz nak perhatian kan...
tp..suka sangat penyet adik dak nih...sayaaaannngggg katanyer...

3 comments:

hanani said...

cute je..tak pe, nakal maknanya otaknya ligat je..satu perkara biasa untuk kanank-kanak kan.. :)

Jom baca ni :TV Al-hijrah kini di saluran Astro 114. Kitab Cinta dan Cinderella Man the best.

mamasue said...

besar2 ni mmg kalau depa sayang adik tu,naik lunyai2 adik tu depa dok picit2....

BudaKamponGugup said...

alololo..comel je..takpe kalau anak-anak kecik nie nakal sikit2 tu..nama pon budak2 kan...