hehehe...ini cite last weekend...
time ni nk siapkan dania p wedding kawan (hilda) kat cheras...
ibu pon jumpa getah saje la ikat rambut dania...
bila ikat jek rambut dia tgk la apa jadi...

berguling2 nangis soh ibu bukak balik ikat rambut dia tuh...


ibu kata...nnti la kite amik gambar baru bukak...
cool sket tgk ibu nk snap gambar dia...hehe


ibu kata post sket...
dia lentokkan sket pale dia sambil nangis lagi...
bagus2..nangis2 pon mendengar arahan...hahaha


muka ceria selepas ibu bukak ikatan rambut...
budak nih rambut belakang tu dah panjang...tp xbg ikat...sabo je la....


11 comments:

mamasue said...

elehai comelnye nangis2 pun...sampai2 kenduri je tido...tak dan nk kenalkan dgn kakak dhiya.kakak dhiya pun tak nak ikat rambut sbb dia nk rambut mcm rapunzel

miezaniera said...

hehe comeinye dania..nangis pn leh pose lagi..power la hehehe

iera said...

hahaha..comei betul dania ni pose smbil nangis..hehehe

Sarah Syazwani said...

haha..bagus btl..kene puji2 sketla kalo nk ikat rambut..suri dulupun ssh jugak

army4war said...

hahaha kelakar... pose menonggeng paling style~! kakakaaa...

eT said...

mamasue:
tu la....kt kenduri tido jek..elok balik naik kete bangun lapa plak..
kalo lapa kt tmpt kenduri leh sumbat nasi..hehe
repunzel pon ikat rambut cantik2 tau dhiya..hehehe

eT said...

miezaniera:
mmg power...pastu tgh haru nangis kalo kene gaya terus sengeh kalo dpt apa yg dia nak...huhu

eT said...

iera:
serba boleh tau..haha

eT said...

sarah:
abes puji dah sarah oii...
xtau apa pujian dah nk bagi...

eT said...

army4war:
ko blom tgk pose kaki kt atas..hahaha

Atia Adina said...

hehehehe...comelnya....pandai sungguh lah bdk ni