ni kes ibu boring memalam dok berguling2 ngan dania kat umah berdua...
tp ada 1 peel muka dia geram ibu xdpt snap bebetul...
kat bawah ni ada 7 keping gambar macam2 pesen...
kire ekpresen muka la....huhuhu
ibu:"sila buat muka....sedih..."
ibu: "sila buat muka...nangis..."

ibu:"sila buat muka...geram..."

ibu:"sila buat muka...gembira..."

ibu:"sila buat muka...excited..."

ibu:"sila buat muka...kecewa..."

ibu:"sila buat muka...masam..."

udahnyer..si kecik ni wat muka suka ati dia jek...
xmengikut arahan lgsg...huhuhu

5 comments:

mamasue said...

sila buat mcm2 jenis ekspresi muka pun comel je semua...muka masam pun comel,muka geram pun comel...

iera said...

hahaha..lawak la dania ni..tp tetap comei..

misz FaTiN said...

hehe.. chumel je.. dengar kata betul dania ni.. ^_^

army4war said...

muka paling nangis n kecewa.. memang feel je muka beliau kekekeke...

Atia Adina said...

heh heh heh ...comelnya...geram lah plak