ni cite beberapa hari lepas...
mana dak kecik ni jumpa panty liner tu pon xtau...
pandai plak dia bukak plastik...koyak pelekat yg kt panti liner tuh...

pastu dia cakap..."ibu...pers..." (ibu..pampers)
ish..mana la dia tau tu pampers...
aku rasa aku xder ajar dak kecik ni pon yg tu pampers...huhuhu
selalu pampers yg dia pakai tu laa...:p

tgk la gelagat dia nk pakai panty liner yg terkorban itu....

cane nk pakai ni bu....ish..ish....

eh..leh lekat2 kt perut la bu...

haaa...kat sini kan tempat dia...:)


ish...ish...dak nih...
agaknyer dia tgk kat mana org pakai panty liner camtu tuh...

p/s: abaikan dania yg sexy itu...
puas main kejar2 ngan dia soh pakai baju...huhuhu


5 comments:

mamasue said...

hahahaha...sib baik dia tak kate tu cool fever!

Atia Adina said...

amboi...pandainya dia....

syusye said...

ha ha ha....lawak btoi

azura said...

boleh buat back up pampers dah habis

eT said...

hehe..dak ni pntg jumpe mende pelik...